اولين كارگاه علمي كاربردي مديريت پيشگيري از وقوع جرم در تفت با حضور معاون مدير كل دادگستري استان يزد در امور پيشگيري از وقوع جرم، فرماندار تفت و تعدادي از مديران دستگاه‌هاي ذيربط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،فرماندار تفت در آغاز اين جلسه كه در محل سالن شبكه بهداشت و درمان تفت برگزار شد، ضمن تقدير و تشكر از برنامه‌هایی كه اداره كل دادگستري استان در دست اقدام دارد بر استفاده از آموزه‌هاي ديني و نگاه اسلامي و انساني در پيشگيري از جرائم تاكيد كرد.

"ابوالقاسم دهقان" برگزاري اين كارگاه هاي آموزشي را بسيار موثر عنوان نمود و گفت: این حرکت بسیار خوب و موثری است و این کارگاه‌ها و دوره‌ها باید گسترده تر و همگانی‌تر با حضور اقشار مختلف و گروه هاي مردمي برگزار گردد.

فرماندار تفت به تبيين اقدامات صورت گرفته و پيگيري براي رفع مشكلات ناهنجاري هاي اجتماعي و تلاش در كاهش تخلفات و جرائم شهرستان اشاره و ضمن تشكر از تلاش‌های انجام شده توسط ناحيه مقاومت بسيج و منطقه انتظامي شهرستان و سربازان گمنام آقا امام زمان (عج)در اين راستا،اظهار اميدواري كرد با فراگير نمودن اين دوره‌ها و آموزش‌ها،انشا الله شاهد شهري آرام و به دور از هرگونه جرم و تخلف در شهرستان باشیم.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=43711_IMG_4936.JPG

فرماندار تفت هم چنين بر توجه مسئولان ادارات اين شهرستان در پيشگيري از وقوع جرايم در تمامي دستگاه‌ها تاكيد كرد.

 معاون مدير كل دادگستري استان يزد در امور پيشگيري از وقوع جرم هم در اين كارگاه گفت: بايد جنبه پيشگيري از جرايم، از حالت فرعي خارج شود و جنبه اصلي به خود بگيرد و بر اين اساس اقداماتي انجام شده و برنامه ريزي لازم صورت گرفته است.

  

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا